۵۸۱۸ زائر اربعینی با ناوگان عمومی به خراسان‌جنوبی بازگشت داده شدند
کد خبر: 4167529
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

۵۸۱۸ زائر اربعینی با ناوگان عمومی به خراسان‌جنوبی بازگشت داده شدند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تا ۱۶ شهریور ماه ۱۷۱ سفر توسط ناوگان مسافری اتوبوسی برای بازگشت زائران از مرز مهران به شهرستان‌های استان خراسان‌جنوبی انجام شده و ۵۸۱۸ زائر به استان بازگشت داده شده‌اند. 

اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، اسدالله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌‌جنوبی امروز جمعه، ۱۷ شهریورماه گفت: با استفاده از توان ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان، بازگشت زوار اربعین از مرزها در حال انجام است. تا ۱۶ شهریور ماه ۱۷۱ سفر توسط ناوگان مسافری اتوبوسی برای بازگشت زائران از مرز مهران به شهرستان‌های استان خراسان جنوبی انجام شده و ۵۸۱۸  زائر به استان بازگشت داده شده‌اند. 

وی با اشاره به وجود ناوگان مورد نیاز، به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین افزود: برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) در مسیر بازگشت به استان، همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم تا زائران با کمترین معطلی جابه جا شوند. 

جلال‌زاده تصریح کرد: امکان رصد و ردیابی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از سامانه‌های هوشمند نظارتی از جمله سامانه داپ و سپهتن فراهم شده و موقعیت ناوگان از زمان حرکت از مبداء سفر تا رسیدن به پایانه‌های مرزی به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود. 

وی بیان کرد: جابجایی زائران اربعین حسینی تا بازگشت آخرین گروه توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را بکار برده‌اند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود. 

جلال‌زاده تصریح کرد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع داده شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: زائران  می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مرزی و همچنین از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.

انتهای پیام
captcha